Regulamin

  1. Auto Serwis Jabłoński jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
  2. Przyjmowanie pojazdów do naprawy odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu.
  3. Klient powinien przyprowadzić samochód w takich godzinach, by w pełni umożliwić pracownikowi Auto Serwisu przyjęcie samochodu w godzinach jego pracy, lub w porze jesienno-zimowej w godzinach, w których będzie możliwość wykonania zdjęc pojazdu w świetle dziennym (punkt 7.).
  4. Zdawanie pojazdów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu.
  5. Auto Serwis ma prawo odmówić wykonania usługi bez podania przyczyny.
  6. Każdy pojazd w momencie przyjęcia zostaje zabezpieczony podstawowo folią na kierownicę, fotel, drążek zmiany biegów oraz kartonem na wycieraczkę i/lub w późniejszym czasie miejsca, których zlecenie może dotyczyć.
  7. W momencie przyjęcia pojazdu pracownik Auto Serwisu wykonuje zdjęcia w celu dokumentacji wizualnego stanu pojazdu.
  8. Auto Serwis nie gwarantuje przechowania pojazdu w pomieszczeniu zamkniętym/hali warsztatowej przez cały okres trwania zlecenia. Z uwagi na dużą ilość trwających jednocześnie zleceń, większość pojazdów zaparkowanych jest na placu lub parkingu Auto Serwisu.
  9. Klient upoważnia Auto Serwis do odbywania jazd testowych oraz do poruszania się pojazdem w celu dostarczenia go/odbioru od podwykonawcy, lub sprawdzenia prawidłowości wykonania zlecenia.
  10. Nieodebranie pojazdu w terminie 3 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu naprawy, Auto Serwis zastrzga sobie prawo do pobrania opłaty za przechowanie pojazdu w wysokości 50zł netto za każdy rozpoczęty dzień przechowywania. Opłata pobierana jest w celu rekompensaty za zablokowane miejsce parkingowe i nie wiąże się ona z jakąkolwiek odpowiedzialnością za przechowywany pojazd.
  11. Wraz z odbiorem Klient akceptuje stan wizualny pojazdu, późniejsze roszczenia nie będą rozpatrywane.
  12. Termin wykonania zlecenia jest ustalany indywidualnie. Może się on skrócić lub wydłużyć z winy podwykonawców, braku niezbędnych do wykonania zlecenia materiałów, w przypadku znalezienia dodatkowych usterek lub z przyczyn od Auto Serwisu niezależnych.
  13. Obowiązują ceny zgodne z aktualnym cennikiem bądź ustaleniami indywidualnymi. Klient jest na bieżąco informowany o dodatkowych kosztach.
  14. W niektórych przypadkach koszt usługi, zakres prac oraz czas realizacji możliwy jest do ustalenia dopiero po demontażu poszczególnych części w pojeździe.
  15. W godzinach pracy Auto Serwisu klient ma prawo uzyskać aktualne informacje o przebiegu naprawy (telefonicznie pod numerem telefonu 500 110 013 lub w siedzibie biura).
  16. Obowiązuje kategoryczny zakaz wejścia na plac i teren hali warsztatowych. Potrzebę dostania się do pojazdu klient zobowiązany jest zgłosić w biurze, po czym zostaje zaprowadzony do pojazdu przez pracownika Auto Serwisu.
  17. Auto Serwis Jabłoński nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie przedmiotów pozostawionych w pojeździe, niemających związku ze zleconą naprawą.
  18. Auto Serwis Jabłoński nie odpowiada za jakość oraz trwałość materiałów i części zamiennych dostarczanych przez klienta.
  19. Niewykorzystane materiały z zasobów klienta są mu zwracane.
  20. Zużyte i uszkodzone części są dostępne do wglądu przez klienta w momencie odbierania przez niego pojazdu bądź w trakcie trwania naprawy.
  21. Jeśli klient chce otrzymać zużyte i uszkodzone części powinien zgłosić to w momencie wypełniania karty zlecenia, w innym wypadku części po wykonanej naprawie pozostają własnością Auto Serwisu.
  22. Pojazd niesprawny bądź stwarzający zagrożenie może zostać wydany jedynie za pisemną lub ustną prośbą klienta i po podpisaniu przez niego stosownego pisma przy odbiorze takiego pojazdu.
  23. Roszczenia gwarancyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancji narzuconymi przez dostawcę bądź producenta części zamiennych.
  24. Wszelkie spory mogące wyniknąć z wykonania zlecenia będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy dla siedziby Auto Serwisu.