Auto Serwis Jabłoński jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
Przyjmowanie pojazdów do naprawy odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
lub po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu.
Klient powinien przyprowadzić samochód w takich godzinach, by w pełni umożliwić pracownikowi Auto
Serwisu przyjęcie samochodu w godzinach jego pracy, lub w porze jesienno-zimowej w godzinach, w
których będzie możliwość wykonania zdjęc pojazdu w świetle dziennym (punkt 7.).
Zdawanie pojazdów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub po
wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu.
Auto Serwis ma prawo odmówić wykonania usługi bez podania przyczyny.
Każdy pojazd w momencie przyjęcia zostaje zabezpieczony podstawowo folią na kierownicę, fotel,
drążek zmiany biegów oraz kartonem na wycieraczkę i/lub w późniejszym czasie miejsca, których
zlecenie może dotyczyć.
W momencie przyjęcia pojazdu pracownik Auto Serwisu wykonuje zdjęcia w celu dokumentacji wizualnego
stanu pojazdu.
Auto Serwis nie gwarantuje przechowania pojazdu w pomieszczeniu zamkniętym/hali warsztatowej przez
cały okres trwania zlecenia. Z uwagi na dużą ilość trwających jednocześnie zleceń, większość
pojazdów zaparkowanych jest na placu lub parkingu Auto Serwisu.
Klient upoważnia Auto Serwis do odbywania jazd testowych oraz do poruszania się pojazdem w celu
dostarczenia go/odbioru od podwykonawcy, lub sprawdzenia prawidłowości wykonania zlecenia.
Nieodebranie pojazdu w terminie 3 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu naprawy, Auto Serwis
zastrzga sobie prawo do pobrania opłaty za przechowanie pojazdu w wysokości 50zł netto za każdy
rozpoczęty dzień przechowywania. Opłata pobierana jest w celu rekompensaty za zablokowane miejsce
parkingowe i nie wiąże się ona z jakąkolwiek odpowiedzialnością za przechowywany pojazd.
Wraz z odbiorem Klient akceptuje stan wizualny pojazdu, późniejsze roszczenia nie będą
rozpatrywane.
Termin wykonania zlecenia jest ustalany indywidualnie. Może się on skrócić lub wydłużyć z winy
podwykonawców, braku niezbędnych do wykonania zlecenia materiałów, w przypadku znalezienia
dodatkowych usterek lub z przyczyn od Auto Serwisu niezależnych.
Obowiązują ceny zgodne z aktualnym cennikiem bądź ustaleniami indywidualnymi. Klient jest na bieżąco
informowany o dodatkowych kosztach.
W niektórych przypadkach koszt usługi, zakres prac oraz czas realizacji możliwy jest do ustalenia
dopiero po demontażu poszczególnych części w pojeździe.
W godzinach pracy Auto Serwisu klient ma prawo uzyskać aktualne informacje o przebiegu naprawy
(telefonicznie pod numerem telefonu 500 110 013 lub w siedzibie biura).
Obowiązuje kategoryczny zakaz wejścia na plac i teren hali warsztatowych. Potrzebę dostania się do
pojazdu klient zobowiązany jest zgłosić w biurze, po czym zostaje zaprowadzony do pojazdu przez
pracownika Auto Serwisu.
Auto Serwis Jabłoński nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie przedmiotów pozostawionych w
pojeździe, niemających związku ze zleconą naprawą.
Auto Serwis Jabłoński nie odpowiada za jakość oraz trwałość materiałów i części zamiennych
dostarczanych przez klienta.
Niewykorzystane materiały z zasobów klienta są mu zwracane.
Zużyte i uszkodzone części są dostępne do wglądu przez klienta w momencie odbierania przez niego
pojazdu bądź w trakcie trwania naprawy.
Jeśli klient chce otrzymać zużyte i uszkodzone części powinien zgłosić to w momencie wypełniania
karty zlecenia, w innym wypadku części po wykonanej naprawie pozostają własnością Auto Serwisu.
Pojazd niesprawny bądź stwarzający zagrożenie może zostać wydany jedynie za pisemną lub ustną prośbą
klienta i po podpisaniu przez niego stosownego pisma przy odbiorze takiego pojazdu.
Roszczenia gwarancyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancji narzuconymi przez dostawcę bądź
producenta części zamiennych.
Wszelkie spory mogące wyniknąć z wykonania zlecenia będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy
dla siedziby Auto Serwisu.